خُرده‌روایـت‌ها

زندگـی، به روایتِ من!

خُرده‌روایـت‌ها

زندگـی، به روایتِ من!

.

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ق.ظ

نود و سه، تلخ‌ترین سالِ زندگی‌م بود. شب‌های نود و سه با هق‌هق صبح شد. صبح‌های نود و سه با این سوال شروع شد که: من برای چی زنده‌م؟ و روزهای نود و سه با چالشِ: من اینجا چه‌کار می‌کنم؟، سر شد. یک جایی هست در Adjustment که دیویدِ تنها، صبح‌ها، مدت‌ها قبل از آلارمِ ساعتِ زنگ‌دارش بیدار است و زل زده به سقف؛ سحــرهای نود و سه این‌طوری سر زد. گله‌ای نیست. از سالِ جدید معجزه نمی‌خواهم. تقلایی برای برنده شدن ندارم. سیــمای زنی بازنده، زیباتر است...

azi

تجــربه‌ها

  • آذر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی